Inici Actualitat Finalitzades les obres del nou Consultori de la Seu

Finalitzades les obres del nou Consultori de la Seu

per Redacció_Linformador

El centre mèdic s’ubica a l’Antic Hospital de Xàtiva i ha comptat amb una inversió de 313.000 euros

El nou Consultori de la Seu ja resta els dies per a la seua obertura al públic, després de la finalització de les obres d’ampliació i millora d’accessibilitat que s’han dut a terme al llarg dels darrers mesos amb una inversió de 313.000 euros, els quals 100.000 han sigut aportats per la Generalitat Valenciana i la resta han estat emmarcats en el pla «Reactivem Xàtiva».

El consultori mèdic, ubicat a l’Antic Hospital de Xàtiva ha millorat notablement amb aquesta reforma les seues condicions d’accessibilitat, ja que totes les consultes mèdiques estan situades a la planta baixa, permetent així l’accés a peu pla i eliminant escales i altres barreres arquitectòniques. Aquest consultori s’ubica a l’ala nord de l’edifici i compta amb quatre consultes (dos de medicina i dos d’infermeria), amb capacitat suficient per a una taula d’atenció personal, llitera exploratòria i lavabo. A més a més, s’ha ocupat també l’actual zona de magatzem que compta amb una superfície d’uns 160 metres quadrats.

A la inversió total cal sumar altra d’entre 15.000 i 20.000 euros per a la restitució d’una porta datada entre els segles XV i XVI i trobada durant els treballs de reforma, fet que va variar el termini d’execució plantejat en un inici.

També et pot interessar

Aquest lloc web utilitza cookies per millorar la vostra experiència. Suposarem que esteu d'acord amb això, però podeu desactivar-ho si ho desitgeu. Acceptar Llegeix més